چپی یا راستی؟؟؟؟؟

دنياي چپ دست ها ...
 
   
 

هیچ وقت یادم نمی ره که توی فرم ثبت نام کنکورهای مختلف ، ما چپ دست ها برای اعلام چپ دست بودنمون ، باید در مقابل نوع معلولیت !!! گزینه ی چپ دست بودن را علامت می زدیم !

 

 

هنوز بعد از این همه وقتی به آخرین لقمه غذا که می‌رسم قاشق را به دست چپم می‌دهم. هنوز هم چاقو و قیچی دست راست را به دست چپم می‌گیرم. هنوز ساعتم را برای این که موقع نوشتن اذیتم نکند به دست راستم می‌بندم! هنوز هم وقتی می‌خواهم اجازه بگیرم دست چپم را بلند می‌کنم، هنوز هم وقتی با تلفن صحبت می‌کنم گوشی دست چپم است، هنوز هم وقتی روی صندلی راست دست دانشگاه می‌نشینم با دست چپم می‌نویسم، هنوز… هنوز هم همه چی راست دست است و من چپ دستم!همیشه موقع پرکردن فرم ثبت نام کنکور گزینه چپ دستی را علامت می‌زنم ولی وقتی موقع کنکور می‌رسد یادشان می‌رود که من چپ دستم…خیلی‌ها را می‌شناسم که انگار خجالت می‌کشند جلوی دیگران نشان دهند چپ دست هستند. و خیلی‌ها را می‌شناسم که وقتی می‌بینند که تو چپ دستی طوری بهت نگاه می‌کنند که انگار از مریخ آمدی.بگذریم….

  • نکته قابلت توجه این است که تنی‌چند از هنرمندان طراز اول جهان که دستی معجزه‌گر داشته‌اند، از جمله” میکل آنژ”، ” لئونارد داوینچی”،” رامبران” و “پیکاسو” چپ‌دست بوده‌اند.
  •  
  • باخ”،” بتهوون”،” انیشتن”،” اسحاق نیوتن” ،” مونتسکیو”، “ابن خلدون” ، “جبران خلیل جبران” ،” شکسپیر” ،” چارلی چاپلین” و “فرد آستر” و بسیاری دیگر نیز در زمره چپ دستها یاد شده‌اند.

این که آدم جزء 3% مردم جهان باشه خیلی کیف داره . حس خوبی هم داره . حسی که 97٪ بقیه آدمها نمیتونن اون رو درک کنن !

یکی از آرزوهای ما چپ دستها اینه که یه روز محصولات مخصوص چپ دست ها بسازیم تا به شما 97٪ بگیم که ما چی میکشیم از دست این چاقوهاتون ، این قیچی ها تون ، این دنده ی ماشین ، این دستگیره ی در و پنجره ، این چپ کلیک مسخره تون ، این شماره های کمکی کیبرد که به خودتون حال دادین و گذاشتین زیر دست راستتون ، اون صندلی های تکی تون که باعث می شد ما کتف مون کج بشه ، اون شماره گیرهای قدیمیه تلفن که باید انگشت رو میکردی توش و می چرخوندی ، این کنسرو باز کن هاتون ، این ساعت های مچی که نمیشه با دست چپ کوکش کرد ، اون قلم درشت من دراوردی تون که کلی هم برای خودتون انحناهای خاص خطاطی مخصوص راست دست ها ساختین توش ، اون انبر جوشکاری تون ، اون دکمه ی مسخره دوربین عکاسی که گذاشتینش سمت راست که ما دستمون بلرزه موقع عکس گرفتن ، اون جیب پیراهن مردونتون ، اون در یخچالتون ، اون سازهای موسیقی تون ، اون خط کشتون که شماره هاش میره زیر دست آدم و ... !

اما چیزهایی هست که یک راست دست هرگز نمی فهمد. آن هم حس خوشایندی ست که یک چپ دست دارد ... !

این آخری را واقعا راست می گه ! چپ دستی از اون معلولیت ها و اقلیت بودن هاست که آدم همیشه سرش را بالا می گیره و می گوید : " من یک چپ دستم ... ! "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 15:2
سارا

درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ من خوش آمدید من سارا هستم لطفا به من نظر دهید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چپی یا راستی؟؟؟؟؟ و آدرس sara.f.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 3954
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->



Loading